27 Kasım 2014 Perşembe

Delilerden ben anlarim


Cok hayal kurdum.
Kisiye bakmadan onu da aldim hayalime.
Yakisip yakismadigina bakmadan,
deger ölcmeden sadece hayal kurdum.

Bir zaman sonra gercek dünyada kaybettim kendimi.
Geri bulamadim.
Yabanci geldim kendime.
O yüzden cok düsünmeye basladim.
Düsünür degilim sadece hayalperest.

Bazen uyaniyorum.
Gercekleri görünce ödüm kopuyor.
Sonra yine birkac uyduruk hayal kuruyorum.
Ve yine pesinden kosuyorum.

Simdi yeni bir hayal buldum kendime.
Uyandirmaya calisiyorlar.
Sanki basucumda kirkbin calar saat var.
Herkes elinden geleni yapiyor.
Yalvariyorum onlara, lütfen uyandirmayin beni.
Ben o'nun oldugu hayalde yasamak istiyorum.
Cok mu sey istiyorum ki?
Birakin uyusun bu deli!

Miss Dreamer
Rabia :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.