16 Kasım 2014 Pazar

Fotografin fotografi sadece


Selamun Aleykum!

Zorla da olsa yazmaya devam :)

Bu fotografi bit pazarinda görmüstüm. Aslinda fotograf albümlerine bakarken gözüme carpti.

Bu fotograftaki insanlarin artik dünyada olmadiklarini düsünsenize. Bu iki insan artik yoklar. Yasamiyorlar, belki ölmeden önce ayrildilar, belki hic beraber olmadilar, belkide beraber öldüler.

Oysaki ne kadar da mutlular! Neden bu kadar mutlular? Bu kadar mutlu olunabilir mi? Adamin elindeki ciceklere baksaniza? Belli ki onun icin alinmis, belkide bahcelerinden toplamisdir.

Düsünsenize ömrünüzün bir bölümünde cok mutlusunuz, fotograflar cekiyorsunuz. Siirler yaziyorsunuz. Belkide beraber geziler yapiyorsunuz. Ikinizin arasinda gecen o kadar cok sey var ki.
Sonra bitiyor. Herhangi bir nedenden dolayi bitiyor iste.

Sonra benim gibi melankolik bir insan sizin fotografinizi görüyor. Kim oldugnuzu bilmiyor bile. Fotografi alacak kadar önemsemiyor belkide. 

*Fotografin fotorafini cektim iste, beni etkileyen bu iki insan, 
nerdesiniz bilmiyorum ama, sizi kiskaniyorum.


Miss Dreamer
Rabia :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.