11 Kasım 2014 Salı

Sevmek, ne uzun kelime.*


Selamun Aleykum.

Zamanla burasini ihmal edince,
kendimi de ihmal ettigimi anladim.

10 Sene sonra bunlari okuyunca,
bugün neler hissetmisim hatirlamak istiyorum.

Bu günlerde degisiklikler oluyor hayatimda.
Karar vermesi zor olan degisiklikler.
Evet dersen olmaz hayir dersen hic olmaz.
Ne kalabiliyorsun ne gidebiliyorsun.
O kadar kararsiz bir insan oldugumu da yeni ögrendim.
24 senelik beni taniyamiyorum.
Karakteri yeni olusan genc bir ergen gibi hissediyorum bazen.
Sonrada sinirden kafayi yiyorum.

Bu yenilikler, degisikliklere acikmiyim,
hazirmiyim, olabilir mi bilmiyorum.
Bu günlerde en cok kullandigim kelime "bilmiyorum".
Soru sorulmasindan nefret ediyorum. 
Dünyadaki tüm soru isaretlerinin köküne kibrit soyu.

Bir aydan fazla oldu hala 222 sayfalik kitabi bitiremedim.
Neler oluyor, anlayamiyorum evet bilmiyorum.
Sabahalari uyaninca da koca bir inek yiyebilirim hissi geliyor,
sonra düsünüyorum, dün birsey yememisim.
Sevmiyorum ben bu beni ama elimden ne gelir bilmiyorum.


Miss Dreamer
Rabia :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.