29 Aralık 2014 Pazartesi

Bas agrisi, kafa agrisi ve baska bir yer agrisi*



Selamun Aleykum.

Kisin yapmasini sevdigim en cok sey sabah uyanipta disariya bakmak acaba kar yagmis mi diye.
Gece yerlerin beyaz oldugunu fark edip cok mutlu olmustum ama...

... Ama sabah uyaninca muhtesem bir uykusuzluk ve bir o kadar muhtesem bir manzara vardi.
Tabii hangi ana kuzusu sicacik yatagindan cikmak ister ki ise gitmek icin?
Sabahleyin o kadar cok "isyan" ettim ki.
"Istemiyoruuuuuuuum, ise gitmiceeeem, of ya, ya ooooof oooof." vb. seylerden sonra acaba hangi ayakkabiyi giysem de düsmesem diye kafa yormam bosunaymis.
Zira disariya ilk adimimi atmam'la (Bu arada düz ayakkabilari sectim) yere yatmam bir oldu.

Gercekten daha ilk adimda, birde öyle böyle degil. Hani bir ayaginla kayarsin, difgeri de yukari kalkar ya sonra akabinde kafa üstü düsersin ya sirtüstü iste aynen ondan.
Sonra 1.90m yattim yerde. "Anneeeeeeeee" diye seslendim.
Annemde benim deli oldugum icin yere yattigimi saniyor. Allahim yarabbim ya.
Birde karsiya kecip 34654611 adim attiktan sonra telefonumun düstügünü fark ettim.
Oooooof bu demek oluyor ki tekrar geriye.

Sonuc: *Bas agrisi, kafa agrisi ve baska bir yer agrisi daha.
Sanirim evlenene kadar yalniz düsmem gerekecek.

Vesselam
Miss Dreamer
Rabia :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.