28 Eylül 2014 Pazar

Nar Agaci


Selamun Aleykum,

yaz tatiline türkiyedeki evimize projektör götürmüstük,
birkac (tam olarak 50) film vardi hard disk'imin üzerinde,
hal böyle olunca acik hava sinemasi yapalim dedik "bahcede".

Izledigim filmler:
- dügün dernek
- Bir kücük eylül meselesi
- cinar agaci (2. kez izledim)
- Frozen (2. kez izledim)
- Dağ
Sanirim birkac film daha izledim ama unutmusum malesef.

Birde iki üc-kitap okudum:
- Susanna Tamaro/ Yüreginin götürdügü yere git
- Resat Nuri Güntekin/ Calikusu
- Serdar Özkan/ Kayip Gül I
- Nazan Bekiroglu/ Nar agaci (basladim, daha bitmedi)
Burda (Berlin) Türkce dergiler bulmak cok cok zor,
türkiyede bol bol dergi bulunca daha cok dergi okudum.

Bu sene okudugm kitaplar icin liste yapmadim,
ve sanki iki kitap okumusum gibime geliyor.
Sanirim okuduklarimi bir toplamam lazim.

Miss Dreamer
Rabia :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.