4 Eylül 2014 Perşembe

potansiyel tehlike



Selamun Aleykum,

surda eski günlerdeki gibi, biraz efkarli müzik dinleyeyim dedim.
Kral fm'de "aman desinler desinler, seker yesinler" caliyor.
Simdi ne denir buna?

Bugün kina gecesi vardi. Gittik. Oynamadim. Kina da yakmadim.
Oturdum, oturdum, laf yedim geldim.
Annemle selamlasmak icin bizim masaya gelen herkes önce yegenime bakip "mashaAllah mashAllah, sünnet mi oldun sen?" Dedikten sonra bana dönüp, "mashaAllah, artik darisi basina" dedi.
Bununla da kalmayip "Kac yasindasin? Yok, yok yasin gelmis! Sonra yas ilerledikce kimseyi begenmezsin. Cok secici olursun." baskilarina maruz kaldim.

Eskiden takmiyordum, hatta millet evlenince seviniyordum (bana ne oluyorsa?)
Ama son günlerde bu cümleler beni cok rahatsiz eder oldu.
Bi bende mi öyle bilmiyorum ama benim yasimda bekar ogullari olan tüm kadinlari potansiyel tehlike olarak görüyordum.
Ama öyle bir pskolojiye sokmuslar ki mübarek.
Üstüme üstüme geliyorlar.

Hayir milletin sevgilisi var, geziyorlar, tozuyorlar sonra cocuk istemeye geliyor, 
kiz ailesine "seviyorum" diyor, sonra iste evleniyorlar. Allah mesut etsin.
Eee? Ben napim? Bize böyle mi ögrettiler? Birde dinimizde sevgili yoktu diyorlardi?

Sonra hani bu isler nasip kismetti? Öyleyse ben napim?

Vesselam

Miss Dreamer
Rabia :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.