3 Eylül 2014 Çarşamba

Ek is back*


Selamun Aleykum
Ben geldim.

Yeni sezon hayirli olsun inshaAllah :)

4 gündür salya sümük yatiyorum yatakta.
Nefes alamadigimdan beynime oksijen gitmiyor,
dolayisiyla basim her an patlicak gibi.

Yattigim yerden film izliyorum.
Dün "sen aydinlatirsin geceyi" filmini izledim.
BERBAT!
Ondan önceki gün "kendime iyi bak" izledim,
onu sevdim ama cok klasik bitti.
Hasta olunca film izlemek daha kolay oluyor,
pek kitap okuyamiyorum.

Simdi türkiyeden birkac (tam olarak 29) kitap aldim ya,
babam gelip gidip soruyor kitaplarini okudun mu diye.

Neyse, bu günlük yataktan cikma iznimide kullandim.

Bu arada yukardi fotograf bu senenin,
bizim kardeniz iste :)

Saglicakla kalin,

vesselam

*Ek is back/ Eko Fresh'in rapinden (Ekrem Bora)

Miss Dreamer
Rabia :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.