6 Haziran 2013 Perşembe

Amin Maalouf-Semerkant



Bu kitabi tavsiye üzerine listeme yazmistim,
annem ve babam türkiyeden getirmislerdi bana.
Kapagini hic begenmesemde okumaya basladim.
Okudum, okudum, okudum.
Bitmek bilmedi.
Derken elhamdulillah bitti.
Tamam daha tam bitmedi 15 sayfa var
ama bu aksam bitcek inshaALLAH :))

Kitabi begendim.
Kitap 4 bölüme ayrilmis ben sonuncu bölümün son kismini pek sevmedim.
Ama genel olarak cok verimli bir kitap. 
Ömer Hayyam, Hasan Sabbah, Hassasinler, Nizamülmülk...

*Kocaman "EDIT" diyorum.
Demek ki kitabin sonunu getirmeden, yorum yapmayacakmissin!
Itiraf ediyorum ki hic huyum olmayan seyi yaptim ve bir kac sayfa okumadan atladim, ama sonuncu bölüm beni resmen fethetti.
Hem bittigi icin birde mutsuz  bittigi icin beni aglatan kitaplarimin arasinda yerini aldi...
*Not: ben mutsuz sonlari yani dramlari severim :)

Kitapligima bakinca kendimi doktorda gibi hissediyorum,
'siradakiiiiii' diye cagirasim geliyor kitaplarima :))

Gecen Radyoda birsey duymustum onu alintilamak istiyorum:

"Herkes günde yarim saat kitap okusun ama bu gün herkes necip fazil okusun"


Miss Dreamer


1 yorum:

yazarsan okurum.