27 Mayıs 2013 Pazartesi

KONUSMA BENIMLE!

Resim icin tesekkür ederim  kardesim...

Bu siralar suskunum,
arkadaslarimla konusmuyorum pek.
Bana soru soranlara sert sert bakiyorum.
Cevap vermek zorunda kalirsamda üc dakikka düsünüyorum.
Sonunda ya bir 'evet' yada bir 'hayir' cikiyor.
Bir kere yine böyle olmustu,
olgunluk demistim.
Simdikine de yaslilik demem lazim öyleyse.

Bu siralar fotograf cekmiyorum,
kameram öylece cekmecede.
Sanirim coktan disariya cikmadigim icin.
Yada herkesin elindeki makinelerden nefret ettigim icin.
Farkli olmak istedim her zaman.
Degisik degil sadece farkli.
Ikiside ayni sey mi diye sormayin, dedim ya soru soranlara sert sert bakiyorum diye.

Bu siralar dinliyorum,
siir dinliyorum, yada komsunun bagirtilarini.
Dokunsalar aglamam, ben dokunmadan da agliyorum cünkü.
Neden agliyorsun sorularina sert sert bakmak istemedigim icin sadece yatakda agliyorum.
Melankolik miyim yoksa depresyonda miyim hala karar veremedim.
Belkide melankolik depressiv'imdir.

Bu siralar,
aman bosver, konusasim yok.

Iyi günler.

Miss Dreamer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.