28 Aralık 2012 Cuma

merhaba günes



merhaba dünya.
su an isyerindeyim.
masamin basindayim.
sag tarafimdaki kocaman pencereden günes gözlerime ben geldim diyor.
indirmiyorum pencere kepenklerini
hos geldin günes.
yemek yerken ayna-bosna hersek bölümünü izledim biraz.
simdi yasar'in yaz bitti sarkis caliyor.
ne tuhaf birden kendimi evimde hissettim.
aslinda bu  gece rüyamda türkiyeye gidiyormusum.
ölecekmiyim acaba ?
tabikide öleceksin Rabia !
evet .
neyse
evet günes, sicakligini özledim
üzerimdeki siyah elbisemin kollarinda ne de güzel parliyorsun.
saatime deyince seni gezdirmeyi seviyorum.
okulda yapardik ya hani ögretmenin yüzüne hihi.
sirf bu zevkten mahrum kalmim diye kendime saat almistim
saka saka
:)

hayirli cumalar günes
ALLAH'dan izin al, yarin yine gel 

Miss Dreamer :)

* Postu yazana kadar sarki degisti simdi de yasardan sevda yükleri caliyor

2 yorum:

yazarsan okurum.