27 Aralık 2012 Perşembe

aglamak yoooook/gülmek var

resim ne alaka bilmiyorum ama, gülmek diyince aklima bi sen gelirsin birde mecnun xD

simdi aslinda buraya
seninle aramizda gecen komik birsey yazmak isterdim
ama biraz düsününce farkina  vardim
biz zaten herseye gülüyormusuz
hahah
gülmeye dünden raziyiz,
hade biri birsey desinde bahaneyle güleyim der gibiyiz
7/24 her an gülme krizi gecirebilirim modundayiz

Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var daha çocuğuz inan

hehhee

gülki sevgilim, gülki gözlerin,
solmasin sakin ask cicegim


hattaaa
Su gelir güldür güldür
Gel de yar beni güldür 

zuhahaha

 buraya bi post yazayim dedim
gülmekten cildircam xD

yine gel tamam mi yine gülelim :)

<3 Büsra :)


Miss Dreamer :)

3 yorum:

  1. daha başlığı görünce gülmeye başladım ben zaten :))
    şöyle bi düşünüyorum da haklısın her şeye gülüyoruz
    ee gülmeyi seviyorsak demek ki :))
    sen oldun mu zaten insan üzülemiyor :))
    unutulmaz ramazan günlerini hatırladım bi an
    tam bi efsaneydi :D :D

    YanıtlaSil
  2. sen ne diyon
    o ramazan orucum bozulcak diye cok korktum
    cok güldük ya
    gülmekten oruc bozulur mu hahahaha

    YanıtlaSil
  3. gülmekten orucu bozulan ben hiç görmedim :D :D
    sen gördün mü :))

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.