31 Aralık 2012 Pazartesi

ALLAHin hakki 3'tür

tabikide baslikdaki gibi 3. kez olmasini istemem
efendim
haftasonu 2. kez mutfakta yangin cikarmayi basardim
tebrikler
sagolun
alkis
imzali resimler sonra
-.-'
kizim sen aptal misin ?
nasil oldu bilmiyorum aslinda biliyorum
annem giderken su eti tencereye koy üstünede su koy kaynayincada altini kisik atese al o yavas yavas pissin dedi
bende eti tencereye koydum üstüne su koydum en büyük ocagin üstüne koydum kapagi kapattim
mutfagin kapisini kapattim evin arka kisminda olan odama girdim oranin kapisinida kapattim
kardesimle sohbete basladik -.-'
aferiiiiiin

birinci kez de tv basinda cay suyunu unutmustum mutfak kompleeeee yanmis kül olmustu

efendime söylim birden ufak kardesim kostu
+ Rabiaa ablaaa mutfaga bak
- nolduuu ? 
dememle mutfagin kapisini acmam bir oldu , isinlandim birden mutfaga :D
o ne hiz öyle ?

sonra hemen pencereyi actim, havalandirmayi actim, tencerenin kapagini acmtim.
herseyi aciyorum ?
tencerenin icine su dökme hizi  yeni bir rekor kiracak sekildeydi
ama o ne aksiyon öyle tabi korkudan sok gecirmisim :D haha ondan öyle hemen müdahale edebildim , heryer sönünce oturdum sandalyeye ellerim titriyordu anca olani biteni kavradim 
O_o

derken komsu zile basti, ev yanio sanmis, cok korkmus
hade ordan, benim kadar kimse korkamaz :D

geriye ne mi kaldi ?
müthis bir koku
birde dibi yanik tencere :D

böyle birsey hemen hemen



sac telime kadar yanik koktum
neyseki bi hasar yok 
elhamdulillah


gecmis olsun dediler
gecti gecti :D

 *birde kendime mutfak calar saati indirmistim, kurarim, oda calinca, bende bakarim, birsey olmaz diye,
ama gelin görün ki onuda kurmaya unutuyorum pfff...


Miss Dreamer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.