20 Eylül 2012 Perşembe

time to make a prayer / duâ zamani


eskiden kendime hep ayni soruyu sorardim
"simdi ölürsem sonum ne olacak,
cehennem mi cennet mi ? "


gercekten bu soruyu kendime her gün/ her zaman / her dakikka
yada
herzaman
düsünmege basladigim an sorardim

sonra düsünmeyi biraktim
nedenini bende bilmiyorum !


belki sandim ki , hersey iyi olacak
yada
kendimi ve egomu düzeltebilirim
yada
dinim hakkimda birseyler ögrenmeye basladigim icin
yada
yada
yada
. . . 

ama simdi
tekrar basladim düsünmeye
ve tekrar
simdi ölürsem ne olacak ?

korkuyorum
tirsiyorum
üzülüyorum

biliyorum büyük hatalarim var
ve onlari düzeltemiyorum
yapamiyorum
 ve sonra
deniyorum
ve sonra 
günes isigi geliyor
ve sonra
ben herseyi unutuyorum
ve sonra
 ayni hatalari yapiyorum
ve sonra
yine agliyorum
ve sonra
yine günes isigi geliyor
...

istedigim tek sey
iyi bir müslüman olmak
baska birsey degil !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.