17 Eylül 2012 Pazartesi

soul twin / serenat

 there is someone,
not like a friend
not like a sister
not like a lover
she is more than all 
she is my 
soul twin
<3


O :  serenat yapsana bana
BEN : o nasil oluyor ki
O : hani böyle filmlerde yaparlar ya
 daha çok aşk filmlerinde
 adam aşık olduğu kızın camının altına gelip şarkı söyler 

Ben senin pencerenin altina gelip sarki söylemem,
sana telefon acip ne kadar cok sevdigimi de ilan etmem,

ben ögle namazinin son sünnetinden sonra
otururum seccademin basinda
kaldiririm ellerimi semaya
" ALLAHim ben onu cok seviyorum, 
onun gönlüne huzur ver,
musibetlerden uzak tut,
ALLAHim sen beni onsuz eyleme "
 diye duâ ederim .

birde yataga girince ama uykum gelmeyince
odamin tavanina bakarim,
orda bir sinema perdesi kurarim
sonra senin gülüsünü izlerim :)


Miss Dreamer :)

1 yorum:

  1. ne desem bilemedim ama diyeceğim şu ki gönlümü açtım sana gül döktüm yollarına :))

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.