6 Temmuz 2013 Cumartesi

Ramazan nedeniyle kapaliyiz


ay ben bu resmi cok sevdim, nede güzel yapmisim, mashaAllah bana :)

Her sene ayni oyunu, sil bastan tekrar oynuyorum.
Hosumada gitmiyor degil hani.
Bir kere kazandim diye yine kazanacagim ne maglum?
Cok heycanli oluyor.
Kaybedisim rüyalarima felan giriyor, yakalayip sobeliyorum kendimi.
"Aha yakalandin eller yukari :) "

Oyunu acikliyorum:
'BIR  AY  INTERNETE  GIRMEDEN  TABIKIDE  YASARIM!'

Aslinda her sene Samsundaki evimize yolculuk yapiyoruz ve ordaki evimizde internet yok.
Gecen sene ilk defa gitmedik ve ben bu oyunu buldum.
Bilgisayarimin w-lan stick'ini cikarip sakladim.
Bir ay internete girmiiiiiicem dedim.
Dayandim.
"yuhuuu, oooleyyyy, bravoooo"
Sagolun, sagolun :)

Simdi ayni oyunu Ramazan ayi icin uyguluyorum.
Yine w-lan stick'imi cikartiyorum, ipod'umu da evdeki internet baglantisini kesiyorum.
Ne mutlu hayat :)

Bayramda gelirim biiznillah.
Belki birileri bayram harsligi verir, 
cimrilerden de seker doldururuz ceplerimize :)

Hayirli ramazanlar efendim,
teravihlerde uyuya kalmassam söz hepinize bir araba dolusu duâ edecegim :)

Miss Dreamer








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.