3 Temmuz 2013 Çarşamba

Babamla tatil/ Urlaub mit Papa


"Babam`la tatil" tabikide dünyada en cok babami sevdigim icin almamak olmazdi :)
Internetten 1€ ya aldim, yani hemen hemen 2,50 tl yapar.

Gelelim kitaba :D
Gülüyoyrum, cünkü kitap yok komikdi.
Cogu kez kahkaha atip gülme krizine girdim.
Kardesim kah beni odadan kovdu, kah kendisi dayanamayip firar etti :)

45 yasindaki bir kadin babasi ile tatile gitmek zorunda.
Ancak bu baba normal bi baba degil :)

Kitabin baska bir özelligi ise, her bölümün basligi almanca sarkilardan olusuyor,
benim tarzim olmadigi icin acip dinlemedim hic.

Ve Spiegel Bestseller`mis.

Bu kitabi günesli Samsunda sahilde okumak vardi,
cünkü cogu kez denize gidiyorlardi, kaldiklari motel deniz kenarindaydi yani o derece :)
Ama yagmurlu Berlinde'de fena degildi.

Simdi tekrar kitapligima bakip 'siradakiiiiiiii' diye cagirmama gerek yok.
Ne okuyacagimi biliyorum cünkü ;)


Miss Dreamer





3 yorum:

  1. Seni böylesine mutlu eden kitabı bende çok merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece kitaplar degil beni mutlu eden bu günlerde :)

      Sil
    2. seni bu kadar mutlu eden ne var ki :) ben anladıydım zaten sen benden bi şey saklıyorsun :)

      Sil

yazarsan okurum.