17 Nisan 2013 Çarşamba

kendime geldim ya hu



Ödünc kitap okumak bircok kisi gibi benimde pek hosuma gitmiyor.
Mesela begendigim yerlerin altini cizemiyorum.
Kitaplara tabikide iyi bakilmali,
ama emanet olunca insan daha da bi hassas oluyor.
Neyse :)

Bu kitabin iki bandi daha var 
yani üc kitapdan olusuyor.
Ben camii'nin kitapliginda görünce dikkatimi cekti
ve iki kitabini eve getirdim.

"Seytan bu kitaba cok kizacak"
Bu kitapda yazar , Feyzullah Birisik, Seytan ile dialog kuruyor
ve ona sorular soruyor.
"Seytanin" verdigi cevaplari yazar Kur'an ve Hadislerden alintilamis.

Icinde birkac ufak tefek cizimler var.

Ben cok sevdim,
Bi kendime geldim.
Seytanin tuzaklari ve insani kandirma teknikleri.
Tabikide herkese tavsiye ediyorum :)

Bakalim ikinci bandi nasil olmus...

Seytan bu kitaba cok kizacak!


Miss Dreamer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.