28 Nisan 2013 Pazar

cok sÜÜÜper olmus

Ne yazacagimi bilmiyorum.
Bugün birkac fotograf cektim.
Evet kalitesi biraz kötü, cünkü ipod ile cekildi.
Fotograflarin cekildigi yer bizim buralar yani Berlin :)

Hayatimda ilk defa Plakasi olan bir bisiklet gördüm ve cok mutlu oldum, artik birisi bana "hayatinda hic plakasi olan bir bisiklet gördün mü?" diye sorarsa "Evet, tabikide" diye cevap verebilirim :P

 "Süper Store" hehehe Süperin almancasi Super yani ü yok, ve ben gercekten bu kelimeyi cok kullanirim, alman arkadaslarima bile sÜper derim... Bunu görünce dedim vay be sÜpermis...

 Eski arabalara *biraz* merakim var. Eski araba resim koleyksiyonu yapacak kadar cok eski araba resmim var...

 Günes cikmis ve biz gölge resmi cekmicez öyle mi ?...

 "Artik kış istemiyorum" bunu hemen hemen heryerde görebilirsiniz, cünkü burda kış cok uzun sürdü de ...

Bunu neden mi cektim ? Bende bilmiyorum, sadece cicekleri seviyorum ve bu cicekler cok güzel bir seyin icinde duruyorlardi bende sevdim :)

Neyse, 
Miss Dreamer

1 yorum:

  1. Keyifle okuduğum yazılardan biri oldu :) Fotoğraflar da ayrı güzel yani emek var burda :) Sayende biz de Berlin'den kareler görmüş oluyoruz :) Mesela ben hiç Berlin'i görmedim demiyorum :))

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.