16 Ağustos 2012 Perşembe

tesbih + namaz = tesbihnamazi



gecen sene kadir gecesinde arkadasim bana dediki
" mevlana camii'ne gidelim "
 dedi,
" orda tesbih namazi varmis" dedi 
" bizde kaliriz " dedi
bende " tamam olur " dedim .

yolda arkadasim bana nasil kilinacagini anlatti bende hemen bu zeka ile kavradim :D
yatsi bitti derken cemaatin yarisi da gitti ve biz tesbih namazi icin hazirlandik .
hissedilen 30 dakikka kiyam ve 30 dakikka rukudan sonra secdeye indik ,
25 dakikka secdede kaldik ki 
 iste olanlar orda oldu .

zaten zor nefes alip verirken , birden hocanin sesi kesilmesin mi ?
biz kaldik secdede ,
ALLAHim nefes alamiyorum,
tamam iste ne güzel,  namazda ölcem :D
acaba kelime-i sehadet getirsem namaz bozulur mu ?

yok o kadar ince düsünmedim ama
baktim ki arkadasim yanimda basini secdeden kaldirdi bende kaldirip selam verdim .
megerse hocanin mikrofonu düsmüs :D

birden bir yasli teyze cikmaz mi
" ben tesbih namazini biliyorum, ben kildiririm " demez mi :D
sonra diger bi hanim teyzede " olur  mu canim öyle sey, kadindan imam olur mu ? " dedikten sonra
ben pardösümü giyip yola koyuldum ki, daha fazla dayanamayacagimi anladim :D

simdi bu sene arkadasim yine bana
" mevlana camii'ne gidelim "
 dedi,
" orda tesbih namazi varmis" dedi 
" bizde kaliriz " dedi
bende " tamam olur " dedim .

gittik :D
ama bu sefer hersey yolundaydi elahmdulillah :))

Miss Dreamer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.