2 Ağustos 2012 Perşembe

' bu yaz hic icmedigim alkolsüz icecekler icecegim ' koleksiyonu

ben su icmeyince beynime sanki oksijen gitmiyor ,
basim agriyor , uzun süreligine birseye odaklanamiyorum ve
konsantrasyon ( böyle mi yaziliyor ? )
konsantrasyon sorunlarim basliyor.

orucda öyle birsey yok ama :D
oooh miss hic susamiyorum :))
hamdulillah

ondandir ki yanimda hep su tasirim ,
ve su sisem su radyoda cikan meshur reklamdan
" saglik delisiyiz, suyumuzu CAM SISEde iceriz "

soldaki mavi sise de benim günlük su sisem .


sagdaki icecek " CLUB MATE "
koffeinli ice tea , is yerinde bir arkadas hep iciyor bende bir kere denicem dedim
ve ilk denedigimde aynen sunlari not ettim
" Babaannemin gecen yaz Türkiyedeki evinin önünde duran güzine ocagin üzerinde pisirdigi/ kaynattigi siyah erik komposto/ recel karisimi seyi hatirlatti bana "
tadi güzel degildi ama kötü de degildi,
türkiyeyi animsattigi icin sevdim :)






yaban mersinili beyaz cay
&
narli yesil cay

bunlarin ambalajlarini cok sevdim.



bizim orda ( samsun) hem cuma pazari kurulur orda buz gibi limonata satarlar
hani bir umut derler ya , ama o degildi :D

diger yesil sisede narli gazoz



sagdaki icecegi arkadasimla gördügümüzde marketin buzluk bölümünde 5 dakikka boyunca güldük herhalde ,
" Muslim Power" helal olsun bizimkiler bunuda yaptilar :))
birde üstüne 'helal' simgesini yapmislar
bence biraz daha calismalari gerek tadina, cok asitliydi bence

ortadakini ise sadece ambalaji icin aldim
hello kitty energy drink

digeride mandalinali link,
degisik bir tad, seviyorum
bu sefer ilgimi ceken üstündeki arapca yazi oldu :))



" the spirit of georgia"
- aaa bunu alalim, nede olsa gürcistandan gelmisiz
+ tamam sen al
- neyli alim ?
+ bilmem
- kan portakali olsun

- nasil begendin mi ?
+ tuvalet temizleme ilaci gibi
- sen ne zamandir tuvalet ilaci iciyorsun ki ?

°__° '



yaptigim dogru mu bilmiyorum .

ukalalik yapmak istemem ,zirâ yapanlari da sevmem .
bu postu yazip yazmama konusunda da düsündüm ,
dünyada o kadar ac insan varken ,
bende gelmis burda . . .
kendi kendime celiski yapiyorum yine .

rabbim kimseyi ac susu birakmasin
( amin)


Miss Dreamer 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yazarsan okurum.