1 Şubat 2012 Çarşamba

paket ismarlayacak kadar büyüdün mü ?

kargocu abi kapida :
- Miss Dreamer
+evet, benim
- sen misin ?
+ evet benim, dogru paket benim !
-sen paket ismarlayacak kadar büyüdn mü ?
+ bilmem, bugün 22 yasima girdim
- daha ben 24 yasindayim :O ben seni 17 felan sandim...
+ bunu bir kompliman olarak kabul ediyorum
- evet mutlaka... iyi günler...
+ iyi günler...
___________________________________________

kendime hediye almayi severim,
bu günde dogum günüm olunca en sevdigim seyi yapip
eskici eskici dolasdim ve kendime iki tanecik hediyecik aldim .
basörtü yada yaka icin igneler




birde sevdigim sarkilardan birtane acarak


happy birthday to me  (=



Miss Dreamer

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. tesekkür ederim...
    ALLAH cümlemize hayirli ömürler verir inshALLAH.
    benim aslinda bir cok olayim var yasimla ilgili, hani derler ya yazsam roman olur diye :)

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.