28 Ocak 2012 Cumartesi

mikail a.s. bu sefer kar getirdiii


daha önce kar'in yagimasini dört gözle bekledigimi söylemisdim ya hani
bu aksam evin kapisini acdigimda disardaki görüntü karisinda kardesim bana ben ise kardesime bakiyordum :)
zira her yer bembeyaaaaaz olmusdu , mikail (a.s.) bu sefer ALLAHin izniyle kar'i getirmisdi bizlere
  ama belli yarin sabaha kalici degil :(
haberlerde izledigim kadariyla türkiyedeki soguk hava kadar olmasada , resmennn sogukdan kulaklarimiz buz tutuyor :)
herkese bol sicak cikolatali günler dilerim ...

Miss Dreamer

2 yorum:

  1. Merhaba Berlinli hemserim:) Bende Berlinde buyudum ve simdi coook uzaklardayim ve herseyini cook ozledim. Kar yagdigini yazdigini gorunce huzunledim. Guzel post olmus, takipteyim. Sanada bol sicak cikolatali gunler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, tesekkür ederim.
    dedigim gibi sabaha kardan eser kalmamis :)

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.