8 Kasım 2013 Cuma

maviye calar gözlerin*


Bugün cok sevdigim iki kisinin dogum günü.

Biri Bosnada yasayan Fatima.
Digeri ise can kardesim Büsra.

Ben dogum günlerini sevmem.
Hediyeleri vs. severim ama zorunlu oldugu müddetce istemem.

Bugün metroda ise gelirken (su an isteyim) aklima bir sürpriz yapmak geldi
ama sonra vazgectim!

Yinede seviyorum ikinizi.
Ne yani, dogum gününüzde size özel birsey yapmadim diye sevmiyor mu olacagim sanki?
Deli sacmasi!

Iyiki varsiniz :)

Allah'im size ömrünüz boyunca hic ama hiiiiic pisman olmayacaginiz ameller islemeyi nasil etsin 
(amin)


Nasil derler bosnaklar?
"Allah emanet"

*sende benim gibi maviyi sevdigin icin,
Ahmet Kaya'dan maviye calar gözlerin :))

Miss Dreamer




1 yorum:

  1. Senin o güzel yüreğine sağlık..
    Doğum günü vs. nedir ki gelir geçer..
    Sen unutma, yüreğinde tut beni o bana yeter :)

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.