26 Haziran 2012 Salı

gülmekten bayildim

hani kücükken nede cok gülmüstüm bu fikraya . . .
her önüme gelene anlatiyordum 


üc katli bir ev var ,
her katinda bir adam oturuyor .
en üstte " salak "
ortada " hicbiri "
en alttada " kimse "
birgün hepsi camdan bakiyorlarmis ,
" hicbiri" alt komsusu olan " kimsenin" kafasina tükürmüs " salak" da görmüs .

bunun üstüne " salak " polise gitmis ve 
" hicbiri kimsenin kafasina tükürdü bende gördüm " demis .
polisde ona " olum sen salakmisin " demis
oda " evet , nerden bildiniz ? " demis 

mihihihi 

Miss Dreamer :)

2 yorum:

  1. " hicbiri kimsenin kafasina tükürdü bende gördüm " :D :D okuduğum en saçma cümleydi ama bi o kadar da komikti :D :D yine yüzümü güldürmeyi başardın narçiçeğim :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zorla yorum yazdirdirmak bu olsa gerek :P
      harbiden kücükken en sacma seylere gülüyorduk be :))
      sende hep beni güldürmeyi beceriyorsun maynum'um xD

      Sil

yazarsan okurum.