2 Nisan 2012 Pazartesi

yeni kitaplar mi geldi acaba ?!

22 yasinda olmama bir türlü inanmak istemeyen kargocu abi geldi bugün yine :)
8 gözle bekledigim/iz [ arkadasim, onun arkadasi, annem & ben ]
kitaplar sonunda gelebildi [ sükür kavusturana ]
:))
iskender pala'yi cok kiside duydum / okudum / gördüm
herkes hayran hayran anlatiyordu...
" bende alsam mi acaba ? "dedikden sonra basimin belasi ile bu kitaba karar verdik :)ve yine basimin TATLI belasinin tavsiyesi üzerine diger iki kitabi da aldim .


[ mecnun repliklerine devam ederek ' hangi kitabi ilk okusam ki acaba ? belki icime dogduysa ... ' ]

Miss Dreamer :)

1 yorum:

  1. yeni kitaplar mı gelmiçç :D
    önce hangisini okumalı acaba :))
    inşaallah beğenirsin :)
    "iki cami arasında aşk" kitabını bende sipariş verdim.. dört gözle bekliyorum gelmesini :))
    diğerleri var zaten :))

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.