20 Aralık 2011 Salı

derdin mi var ?!

dinleyecek kimsen yoksa,
nasil diyecegini bilmiyorsan,
farketmez kelimeler.
farketmez hangi dil.
istersen yaz.
istersen fisilda,
istersen bagirarak konus.
nasil istersen öyle gir konuya.
istersen yarisini anlat.
zaten o herseyden haberdar.
zaten o herseyi biliyor.
sen yinede anlat.
rahatlamak icin.
hani o bizi bizden iyi biliyor ya
hani o bizim en iyi dostumuz ya.
sen anlat o dinler.
sen kurtul derdinden.
sen agla onun yaninda.
o seni dinlemekle kalmaz.
sana bir yol bile gösterir.
sen simdi tevekkül et.
sen simdi anlat herseyini.
dua et sonra.
birde güven o'na.
sen elinden geleni yap
gerisini ona birak.
ne güzel degil mi?
seni senden iyi bilen bir dostun var.
ne güzel degil mi ?
seni sadece dinleyen degil
yol gösteren var.
ne güzel degil mi ?
sana neyin iyi gelecegini bilen var.
bak: --> senin bir RABB'in var :)

ALLAHim seni cok seviyorum
nolur ben beni birakdigim zaman
sen beni birakma ya rabb (amin)
Miss Dreamer

2 yorum:

  1. gece gece nasıl ilaç gibi geldi bu yazı :)

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu bana öyleyse canim benim :)
    sanirim ilac gibi gelen yazi degil de ALLAHimiz :))

    YanıtlaSil

yazarsan okurum.